piątek, 23 listopada 2012

Studia - Wrocław AWF (turystyka i rekreacja)

Cześć!
Dzisiaj post z ogromnym pytaniem, a raczej zestawem pytań :)
Gorąco was proszę o opinie na temat kierunku na Wrocławskim AWF, którym jest Turystyka i Rekreacja.

1.Co o nim sądzicie?
2. Może ktoś już tam studiował bądź nadal studiuje i ma swój pogląd na temat nauczania tam?
3. Są jakieś szczególne "rygory"?
4. Bardzo dla mnie ważne: czy ta uczelnia przygotuje mnie do ewentualnego prowadzenia własnej działalności w branży turystycznej?
5. Do czego, waszym zdaniem, będę najlepiej przygotowana kiedy ją ukończę?
6. Może możecie mi polecić jakieś inne uczelnie we Wrocławiu w tym kierunku (wiem, że to będą już szkoły prywatne) albo o zbliżonym kierunku na uczelni publicznej?
7. Jak wygląda sprawa akademików na tej uczelni? Jeśli są - jakie one są?

Myślę, że to są wszystkie moje najważniejsze wątpliwości chociaż podejrzewam, że dużo pytań z czasem mi się nasunie. Wiem, ze jeszcze jest dużo czasu do wyboru uczelni i w ogóle do myślenia nad studiami, ale jestem taka osobą, że jak już zacznę się nad czymś zastanawiać to muszę mieć moje wątpliwości rozwiane :)

Będę bardzo wdzięczna osobom, które udzieliły mi odpowiedzi na moje pytania.

Ps. Maturzyści, jak wam poszła próbna matura? :)

3 komentarze:

  1. Też chciałam wybrać się na ten kierunek, ale niestety zabrakło mi aż 100 punktów, by się dostać na Uczelnię Państwową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to sporo... To jakie wyniki trzeba miec aby tam sie dostać?

      Usuń
  2. Również interesują mnie warunki przyjęcia. Może podrzucicie jakiś link?

    OdpowiedzUsuń