czwartek, 1 listopada 2012

Happysad "Mów mi dobrze" Album

Witajcie!
Dzisiaj będzie muzycznie i po Polsku :) Niedawno zakupiłam płytę happysadu "Mówi mi dobrze".

Co do okładki to nie za bardzo mi się podoba (pewnie dla tego, że nie przepadam za dziećmi :P), ale liczy się to co jest w środku ;] Płyta jest świetna. Bardzo ją wam polecam.

Happysad, wg mnie, jest jednym z lepszych polskich zespołów rockowych. Doceniam ich za teksty i sposób w jaki grają. Potrafią człowieka wprawić w taki pewny trans. Przy niektórych piosenkach dosłownie odlatuję. Utwory wpadają w ucho i z pozoru nie są takie trudne do nauczenia się, aby je zagrać. Oczywiście nie mówię o solówkach, bo niestety mój poziom grania chyba nie jest na tyle rozwinięty, aby wyłapać solówkę, jak już to partie wstawkowe, albo jakieś riffy.

"Nie, bo tu nie ma nieba
Jest prześwit między wieżowcami
No a serce to nie serce
To tylko kawał mięsa"


A wy jaka Polska muzykę lubicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz